pdfتحميل روايةرواية

رواية منوره ياحماتى pdf تحميل برابط مباشر كاملة 2020

رواية منوره ياحماتى pdf تحميل برابط مباشر كاملة 2020


تحميل رواية منورة ياحماتي 
pdf الرواية كاملة برابط مباشر 2020 بصيغة
نبذة عن الرواية
مش كل كلمه ذكر مكتوبه فى البطاقه تبقى حقيقيه لا خالص
 فى رجاله على الورق وعند مامته لسه طفل صغير كل شئ بموافقتها حتى
 خراب البيوت للاسف بقينا فى زمن عجيب فعلا المثل الا قال إللى يقول
 لمراته ياهانم الناس تقف
 لها على السلالم والا يقول لمراته ياعوره الكل بيلعب بيها الكوره
 للكاتبه هايدى محمد
تحميل الرواية كاملة
اضغط هنا للتحميل

مقالات ذات صلة

أنت تستخدم إضافة Adblock

يجب عليك تعطيل مانع الاعلانات حتي تستطيع مشاهدة محتوي الموقع
close